fredag den 23. april 2010

Trommespilleren Jonathan

Det her er jeg og Samuel vi skulle til forårskoncerten den 22.april 2010 og det var sjovt. Vi glædede os RIGTIG meget, fordi jeg skulle spille på trommer og synge nogle par sange og Samuel skulle spille klaver og synge.

Det her er mig og mine klasse kammerater der synger en sang det hedder "vil i med en tur i skoven" vi skulle lave mange fagter til sangen, den var sjov. Lasse og Simon er mine venner de er på billedet. Lasse er ham i den røde og sorte trøje og Simon er ham i den helt sorte trøje.

Simon og jeg sang en masse andre sjove sange om computer og løvejagt.

Deter mig der spiller trommer og det var rigtig sjovt.

2 kommentarer:

  1. Mor er SÅ stolt af dig. Du var virkelig dygtig.

    SvarSlet
  2. Festlige drenge og ikke mindst dygtige drenge, men det er jo også mine børnebørn

    SvarSlet